Tüm Ürünler
Üye Ol / Giriş Yap
Profil bilgilerinizi güncelleyin!
Güncel ve geçmiş siparişlerinizi izleyin!
Kayıtlı adreslerinizi güncelleyin!
Gelen mesajları görün!
Favori ürünlerinizi burada!
Hesabınızdan güvenli çıkış!
Sepetim
0
İnci Bilgisayar | Garanti ve İade Şartları

GARANTİ VE İADE KOŞULLARI

1. Ä°nternet sitemizde satılan yeni ürünler üretici firma garantisi altındadır. 

2. Garanti sürelerin ürünlerin detayında belirtilen süre kadardır. Ürün detayında belirtilmemiÅŸ ise garanti süresi 2 yıldır. (garanti ÅŸartları ürününüze ait garanti belgesinde yazmaktadır) 

3. Almış olduÄŸunuz sıfır ürünün ambalajını açmadan/tahrip etmeden/bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren 14 günlük süre içinde teslim aldığınız ÅŸekli ile iade edebilirsiniz.

4. Sevkiyat sırasında zarar gördüÄŸünü düÅŸündüÄŸünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. EÄŸer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiÄŸini kabul etmiÅŸ olduÄŸunuzu unutmayınız. 

5. Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiÅŸ benzer durumdaki ürünlerin iadesi kabul edilmez. 

6. MüÅŸteri ürünü, kendisine teslim edildiÄŸi andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari deÄŸerindeki kaybı tazminle yükümlüdür. 

7. MüÅŸterinin ürünü iade etmesi veya alışveriÅŸinden cayması halinde, iade edilen ürün İnci Bilgisayar'a ulaÅŸtığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. 

8. Ä°nci Bilgisayar, üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma,  kullanılma ve sair durumları tespit ettiÄŸi hallerde ve ürünün müÅŸteriye teslim edildiÄŸi andaki hali ile iade  edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir. 

9. Yukarıdaki ÅŸartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müÅŸteri tarafından ödenecektir veya müÅŸteri ürünü İnci Bilgisayar'a ulaÅŸtırmak zorundadır.

GARANTİ KAPSAMI DIŞINDAKİ HALLER

10. Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır. 

11. Ürünle beraber kullanılan ve önerilenler dışında olan yazılım, donanım, arabirim aksesuar veya sarf malzemelerinden; yer deÄŸiÅŸtirme, yanlış ve yetersiz bakım, kalibrasyon veya yanlış kullanımdan, mal için yayınlanan çevre spesifakasyonlarına aykırı iÅŸletimden, hava tesisatının yetersizliÄŸi, malın aşırı nemli veya sıcak ortamda kullanılması, elektronik devrelere zararlı, aşındırıcı ortamda çalıştırılmasından; kaza, darbe elektrik, nakliyat, doÄŸal afetlerden kaynaklanan, hasar ve arızalar sayılanlarla sınırlı kalmamakla beraber garanti kapsamı dışındadır. 

12. Ä°nci Bilgisayar'ın onayı olmadan ürüne müdahale edilmesi, içten veya dıştan kurcalanması, tamir edilmeye çalışılması ve parça deÄŸiÅŸtirilmesinden kaynaklanan hasar ve arızalar, yetkili olmayan bir servisin/satıcının/ÅŸahsın veya kuruluÅŸun müdahale etmesi halinde oluÅŸabilecek arızalar garanti kapsamı dışında kalır. Ürünlerin dış yüzeylerinin (kabin-kapak-ön panel) bozulması, kırılması, çizilmesi, zamanla ve kullanılma ile oluÅŸan eskime yıpranma, tozlanmanın yaratacağı arızalar garanti kapsamı dışındadır. 

13. Garanti belgesinin, ürün üzerindeki orijinal seri numaraları, garanti etiketleri ve mühürlerin kaldırılması veya tahrip edilmesi durumlarında, ürün, garanti kapsamı dışında kalır. 

14. Garanti kapsamı dışındaki durumlarda malın bakımı veya tamiri gerçekleÅŸtirildiÄŸinde, İnci Bilgisayar’ın belirlediÄŸi servis ücreti geçerlidir. 

15. Ürünün tamir sürecindeki her türlü, bilgi - kar - iÅŸ - pazar kaybı ile netice zararları ve mali sorumlulukları kabul edilemez. Bu kayıplar ile ilgili  İnci Bilgisayar’ın hiçbir sorumluluÄŸu olmayacaktır. 

16. Yukarıda belirtilenler, yegâne garanti haklarıdır. Yazılı ya da sözlü açık veya zımni baÅŸka herhangi bir garanti verilmemektedir. Ürünlerin tanıtım veya kullanım kılavuzunda belirtilen dışında herhangi bir amaca uygun olduÄŸu konusunda garanti verilmemektedir. 

17. Virüs ve kullanıcı hatalarından (Mevcut yazılımların yanlışlıkla silinmesi yada güncelleme iÅŸlemlerinde yapılacak hatalar v.b. gibi) kaynaklanan problemler garanti kapsamı dışındadır. 

GARANTİ SÜRESİ İÇİNDE ARIZALANAN  ÜRÜNLER İÇİN İZLENECEK YOL 

18. Ürün firmamıza Güvenli bir ambalaj ile ulaÅŸtırılacak ve Teknik servisteki arkadaÅŸlarımıza teslim edilecektir. Teslim edilen ürünler için Arıza Takip formu alınacak ve bu form ile tekrar teslim alınacaktır. 

19. Teknik servisimize bırakılan ürünler,  ilgili ithalatçı firmaya veya Yetkili teknik servise firmamız tarafından ulaÅŸtırılacaktır. 

20. Bu prosedür yaklaşık 7-15 gün arasında gerçekleÅŸmektedir. Fakat azami servis süresi yasalar ile 30 iÅŸ günü olarak belirlenmiÅŸtir. 

21. Garanti kapsamındaki ürünlere yerinde servis verilmez (Özel bir anlaÅŸma yok ise).

Kampanyalar ve indirimler ile iligl e-posta almak için e posta adresinizi giriniz.
Kayıt Ol